A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Z
A algorytm
I
p1.
BinSearch II p4.
BucketSort V p6.
CountingSort V p4.
Dijkstry
XI p5
Grahama XIII p4.
HeapSort IX p6.
Hoare III p6.
Jarvisa XIII p5.
Kleene
I p3.
Kruskala
XII p4
max
I p4.
Member II p1.
min
I p7.
min_max III p1,
III p2, III p3,
III p4.
Newtona
RadixSort V p5.
sqrt
I p4
Strassena
I p7.
Search II p2.
Skoki II p3.
trójkątów XIII p3.
wuszukiwania II,
III, VII p3.,
VIII, p1.
¬
B
BFS (przeszukiwanie wszerz) VII p1.,
XII p2.
¬
D
DFS (przeszukiwanie w gląb) VII p1.,
XII p2.
droga w grafie
minimalna
droga w grafie XI p4.
drugi co do wielkości element ciągu III p5
drzewo
binarnych poszukiwań
VII p2
decyzyjne II p5.,
V p1, V p2
doskonałe IX p1.
lokalnie
pełne Vp1.
minimalne rozpinające grafu
XII p4
najkrótszych ścieżek
XI p4.
rozpinające grafu
XII p1.
uporządkowane IX p1.
wyważone
VIII p1.
Find-Union XII p5.
graf
VI p4
acykliczny VI p4.
spójny VI p4.
programu I p2.
H
Hoare algorytm
III p6.
Heap
IX p1.
iloczyn wektorowy XIII p2.
implementacja dowiązaniowa
kolejki VI p2
stosu VI p1
implementacja
tablicowa
kolejki VI p2.
stosu VI p1.
kolejka VI p2.
konstrukcja kopca w tablicy IX p5.
kopiec IX p1.
koszt algorytmu
I p5.
operacji wyszukiwania II,
III, VII p3.,
VIII p5.
pesymistyczny I p5.
średni algorytmu I p5.,
II p1., III p2.
k-ty co do wielkości element ciągu III p6.
las
rozpinający grafu XII p3.
listy VI p3.
M maksimum
I p4.
metoda binarnych poszukiwań
II p4 .
minimum
I p7.
¬
O optymalny
algorytm
min_max
III p5.
wyszukiwania II p5. III
p4
oszacowanie
dolne funkcji I p6.
złożoności problemu sortowania V p1.,
V p2.
górne funkcji I p6.
¬
P
problem
min-max III p2.
scalania IV p4
sortowania IV p1,
V p0.
wyszukiwania II p1.
¬
R
rząd
asymptotyczny funkcji
I p5., I p6.
rozrzucanie V p3.
rotacja VIII p2.
S
sortowanie
IV p0.
kubełkowe V p6.
pozycyjne V p5.
przez
kopcowanie
scalanie
IV p5.
selekcję
IV p1.
rozrzucanie V p3.
wstawianie IV p2.
wybór
IV p1.
zliczanie V p4.
szybkie sortowanie
IV p3.
z kosztem liniowym V p4.,
V p6.V p5.
stabilność
algorytmu V p4.
standardowa
struktura
stosów VI p1.
kolejek VI p2.
struktura Find-Union XII p5.
¬
T
tablicowa reprezentacja kopca IX p4.
turniej III p5
implementacja VI p5
uniwersum
struktury danych I p3.
usuwanie
elementu
minimalnego z kopca
z drzewa BST VII p5.
z drzewa AVL VIII p4.
¬
W
wyszukiwanie
w dowolnym
ciągu II p1.
sekwencyjne
II p1., II p2.
minimum
I p7.
maksimum
I p4.
równoczesne,
minimum i maksimum III p3.,
III p4.
metodą rekurencyjną III p3.
metodą iteracyjną III p4.
w ciągu
uporządkowanym
metodą binarnych poszukiwań
II p4.
sekwencyjne
II p1., II p2.
metodą skoków "co k"
II p3.
wstawianie
do drzewa BST VII p 4.
do drzewa AVL VIII p3.
do kopca
Z
złożoność
asymptotyczna
I p5.
obliczeniowa algorytmu
I p5.
pesymistyczna
I p5.