Napisać aplikację, która symuluje zakupy w ogromnej  kwiaciarni.
W kwiaciarni są kwiaty, kwiaty mają swoje nazwy oraz kolory. Ceny kwiatów znajdują się w cenniku.
Do kwiaciarni przychodzą klienci. Klienci mają swoją identyfikację (np. imiona) oraz dysponują jakimś zasobem pieniędzy. Wybierają kwiaty i umieszczają je na wózku sklepowym. Następnie płacą za zawartość wózka i przepakowują ją do pudełka.
Kwiaciarnia  realizuje także większe zamówienia od firm. Zamówione kwiaty pakowane są w pudełka, pudełka ładowane są do kontenerów - klient - po zapłacie - odbiera kontenery.
Pudełka i kontenery mogą podlegac kontroli przez Główny Urząd Ochrony Kwiatów oraz sekcję Ściągania Podatków od Kwiatów Urzędu Skarbowego.

Wymagania:

Oprócz działającego programu należy dostarczyć opisu aplikacji w postaci HTML, w którym zawarte będą:
Bardzo ważne: opis aplikacji winien być umieszczony w folderze doc w pakiecie zad1 projektu. Do systemu uploadujemy tylko archiwum całego projektu, a nie odrębne zip-y dla projektu i dokumentacji.